mandag den 26. september 2016

Rektor i søndagsskole

I dag var jeg for en gangs skyld igen skolebænken. Denne gang på en måde jeg aldrig har været det før. Jeg var med til søndagsskole i en rigtig Southern Baptist Church med efterfølgende prædiken. Det var en stor oplevelse at se, hvordan livet leves om søndagen i en lille by (Rocky Hock) i North Carolina. På det ene af billederne inde fra kirken ses Sheila Perry Evans, som tidligere var rektor på vores partnerskole, John A. Holmes High School. Jeg har fornøjelsen af at bo hos Sheila og hendes mand Steve; de er indbegrebet af "Southern hospitality".

Jeg fik også besigtiget skaderne efter sidste uges oversvømmelser - det værste sted var vejen skyllet helt væk, som nedenstående billede viser. Heldigvis kom ingen mennesker til skade, men vejene var lukkede mange steder i sidste uge og nogle er stadig lukkede.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar